سوالات متداول

فرش بوم اولین “آگهی نامه تخصصی فرش دستباف” است که همه فروشندگان از سراسر ایران می توانند هر تعداد از فرشهای خود را به صورت رایگان در وبسایت فرش بوم آگهی کنند و خریداران نیز می‌توانند صدها تخته فرش دستباف از گونه های متنوع را به صورت آنلاین یکجا ببینند و مقایسه کنند و سپس برای از نزدیک دیدن و خریدن فرش های منتخب خود، به طور مستقیم با فروشنده تماس بگیرند و هماهنگ شوند.

خیر، فرش بوم شما خریداران عزیز را به طور مستقیم به فروشندگان محترم وصل می کند و تعهد می کند که این خدمات همواره به طور کامل برای شما رایگان باشد.

بله بسیار زیاد. فروشندگان مجاز، در صدور فاکتور کمال صداقت را رعایت می کنند؛ چون در غیر این صورت و در صورت شکایت خریدار نه تنها مجبور به عودت فرش بلکه موظف به  پرداخت خسارت نیز می شوند.

طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک مشتری می تواند کالای خریداری شده را به شرط سلامت تا هفت روز کاری عودت نماید. اگر خریدار گرامی فرش را به صورت غیرحضوری یعنی بدون رویت آن خریده باشد، این قانون صدق کرده و فروشنده ملزم به رعایت آن است. اما اگر فرش را رویت کرده باشد، توافقات فی مابین فروشنده و خریدار و مقررات اتحادیه جاری است.
طبق مقررات اتحادیه، هر فروشنده موظف است تا 48 ساعت بی قید و شرط، فرش های فروخته شده را پس بگیرد. 

خیر، چون فرش بوم تنها یک آگهی نامه فرش دستباف است دخالتی در قیمت گذاری ندارد و این بعهده خریداران عزیز است که پس از مقایسه از میان انبوه فرشهای موجود در سایت ما، فرش هایی که قیمت مناسب تری دارند را انتخاب کنند. این موضوع باعث می شود تا فروشندگانی که در فرش بوم حجره دارند از باب رقابت هم که شده جانب انصاف در قیمت گذاری را رعایت کنند.
اما حقیقتاً هیچ فرش فروشی را نمی توان مجبور کرد که فرش خود را به قیمتی که رضایت ندارد، بفروشد. به ویژه آن که فرش یک کالای استاندارد نیست و ممکن است دو تخته فرشی که ظاهراً مشابه اند اختلاف ارزش زیادی داشته باشند.

خیر، افتتاح حجره برای همه فروشندگان فرش دستباف رایگان است. ولی فرش بوم خدمات ویژه ای نیز ارائه میدهد که شامل هزینه می باشد و چنانچه فروشنده ای بخواهد از این خدمات ویژه بهره ببرد، می‌بایست هزینه پرداخت کند. برای اطلاع از این خدمات ویژه لطفا با فرش بوم تماس بگیرید.